Friday, August 29, 2008

Juhuu Berlin!

Tähänastista

- Sain auringonkukan tervetuliaisiksi.
- Oon polttanu useita (liikaa) savukkeita. Tosin sellasia missä ei oo lisäaineita.
- Oon villiintyny tästä kaupungista, eritoten Prenzl Bergistä.
- Tykkään mennä yksin täällä.
- Meen sekasi paljosta saksan puhumisesta.
- Oon nukkunu paljon ja oon tosi väsyny.
- Luen yhtä kirjaa, mikä on saanu paljon puheita aikaan täällä.
- Oon ollu superilonen siitä, miten ihania kavereita miulla on täällä.

Äsken söimme kaikenlaista mitä Joanna oli löytäny turkkilaisesta supermarketista.
- Oliiveja
- Hummusta
- Turkkilaista leipää
- Kuivattuja tomaatteja
- Dolmadeksia
- Salaattia, jossa rucolaa, tomaatteja, kapriksia ja fetaa
- Ja kaikkein parasta kaikista Vadelmia! Juhuu!

Ihania juttuja ja kaikenlaista.
Ehkä lähetään kohta käymään jossain.

1 comment:

Anonymous said...

Jee,kuulostaa niin kivalta!Ruoka-aineiden nimistä ja koostumuksista puolet meni ihan ohi,mut hyviä ne on varmaan silti :) Kerro ihmeessä lisää mitä kaikkee oot puuhaillu siellä!Myö palellaan ja lähetään Katja kanssa tänään kattoo kun pojat skeittaa :)